Posted in Մայրենի, Առարկաներ, Uncategorized

Մայրենի լեզու 30.11.2018

Նոյեմբերի 30

Դոնալդ Բիսեթի «Ցանկությունների ծառը», սովորիր պատմել:

  1. Գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները՝ գիրուկ-պարարտ լաց լինել-լացել մտածել-դատել ցանկանալ-կամենալ
  2. Գրիր հետևյալ բառերի հականիշները՝ տխուր-ուրախ հայտնվել-անհետանալ վաճառել-գնել արագ-դանդաղ
  3. Լրացրու բաց թողած տառերը՝ կեսուր,  թխվացք, գլուխկոնձի, ցանկություն, թռչուն:
  4. Հիշիր ասացվածքներն ու ավարտիր միտքը:
    Ես՝ աղա, դու՝ աղա, բա մեր աղունն ով աղա
    Ինչ ցանես,ինչ հնձես
    Ով ինչ անի, ոչ դալարի
  5. 2-3 նախադասությամբ շարունակի՛ր քամու մասին այս պատմությունը՝Կար-չկար մի քամի կար։ Այս քամին շատ չարաճճի էր՝ մե՛կ ամպերն էր ցիրուցան անում, մե՛կ ծառերի ճյուղերը տարուբերում, մե՛կ տերևները և մի պահ եկավ շատ ջղայն ամպը և ասաց։
    -Դո՞ւք ով էք։-Ես արևն էմ արի ընկերություն անենք։
    -Ոչ ես չեմ ուզում ուրախ մարդկանց հետ ընկերություն անել։ Արևը պատասխանեց։

Ի՞նչու։

-Ես որովհետև այնքան չար եմ, որ բոլորին նեղացնում եմ։ Արևը նեղացավ և գնաց։

Եվ այդ ամենինչը լսելուց հետո արևը էլ ոչ ոքի չի նեղացնում։

Եվ նրանք միացան իրար և խոսք տվեցին, որ իրար հետ էլ չեն կռվի։

Լրացուցիչ առաջադրանք՝

Կարդացեք անցած տարվա ստեղծած ամանորյա այս ընթերցարանի պատմություններից, առանձնացրեք այն պատմությունը, որն ամենաշատը հավանեցիք:

ppppp

Հեղինակ՝

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s